Tak Berkategori

Puisi tentang cinta dalam bahasa Cebuano

Puisi tentang cinta dalam bahasa Cebuano

Sa diha nga ablihan ko ang mga mata sa usa ka taas nga gabii
Ang tanan makakita sa akong kaninyo nga birtuwal
Dili mingawon sa kasingkasing-lisud.

Kaayo ko sa imong paghigugma
Mapasalamaton tungod kay kamo nahigugma kanako
Ang akong gugma alang kaninyo ingon nga akong mrndarahi
Tungod kay ang gugma mao ang dili sayon.

Karon ang landong sa imong kaugalingon
Nagadulot sa base sa pula nga
Membilah ang dapit nga kita mahimong balak
Tungod sa pangandoy niini nga mao gihapon alang kaninyo.

Mobiya kanako niini nga istorya sa hangin hit
akong hunahuna kini nga hiniusa nga stocking dayu nga magbalantay plawta
nagasukad ko kini sa ibabaw sa daplin sa balangaw arko
Ug bisan ..

Ang akong pangandoy motapad niini diha sa piles sa mga bato
Ang akong gugma gilubong sa usa ka dagat genang
Kini kamingaw sa pagluwas sa akong balay beach balas
Hangtud .. Pag-usab ug pag-usab ..

Ang akong pangandoy alang niini nga lugas sa buhok ingon sa mga kuldas sa pag-ampo
miawit ko kining balak sa usa ka nangandoy ballad kasingkasing
Akong pagpihig sa paghimo niini nga pangandoy alang sa complementary gibiyaan

Bungaku nga na ..
Ikaw mitubo diha sa mga kasingkasing sa tanaman
Mu pa humot baho
Ug nagbukhad sa karon
Ang pangutana dili gikapoy dinhi

Apan hangtud sa diha nga kini mahitabo
Hangtud sa diha nga mingawon ko kaninyo
Hangtud sa diha nga magabantay kamo niini lab-as nga baho
Ug dili malaya diha sa akong kasingkasing .. Dinhi ..

Kon adunay usa ka gintang sa kabahin sa gihidlaw luna relungku
Unya lamang kamo nasayud kang kinsa
Kon ikaw adunay panahon sa akong pangandoy
Unya lamang kamo nasayud kang kinsa
Kon adunay mga lumps sa pangandoy sa akong dughan
Unya lamang kamo nasayud kang kinsa

Kon adunay usa ka gugma sa mga kahiladman sa akong kalag
Unya lamang kamo nasayud kang kinsa
Kon adunay usa ka dili motambong sa sa frozen nga pundok heningku
Unya lamang kamo nasayud kang kinsa
Ug kon ang kalibutan sa pag-ila sa akong paglungtad
Pun, lamang kamo nasayud kang kinsa

Sa gabii kini nga bugnaw ug mingaw
Ako sa akong kaugalingon mahal sa pangandoy
Nga nagalingkod sa ilalum sa usa ka kahoy rambutan
Naghulat alang sa gabii hangin gidala sa usa ka tubag rindumu.

Karong gabhiona kaguol nga walay kolor
Black nga walay bitoon
Mamingawon nga walay rhyme hilom
Karong gabhiona kaayo malinaw.

Kon wala mainit nga ug walay Hadirmu
mahimong ako nga walay sulod
Sa gabii sa hangin sa pagkuha kanako sa diin kamo gibiyaan
Yeah karon ako nagtindog uban sa mangitngit nga matarung sa imong lubnganan bungdo.

Ania ako karon sa
Sa dapit nga ilabay kaninyo
Gayud ako mingawon kanimo, Oh gugma
Gusto niya sa pagtilaw niining masulub-on nga kumenangis nadugmok mga piraso
Busa ako mohunong sa paghilak
Busa ako mohunong sa pagminatay.

https://qncjellygamatasliterbaik.wordpress.com/

Tinggalkan Balasan

