Tak Berkategori

Puisi tentang cinta dalam bahasa Belanda

Puisi tentang cinta dalam bahasa Belanda

Toen ik open de ogen van een lange nacht
Alles wat ik zie is dat je die virtuele
Niet te missen het hartverscheurend.

Ik erg hou van je
Dankbaar omdat je van me houdt
Mijn liefde voor u als mijn mrndarahi
Want liefde is niet eenvoudig.

Nu is de schaduw van uzelf
Piercing aan de basis van de rode
Membilah de plek waar we uitgegroeid tot poëzie
Vanwege dit verlangen is nog steeds voor u.

Laat me dit verhaal voor de wind hit
Ik denk dat deze gezamenlijke kous Dayu herder flute
Ik hang deze op de rand van de regenboog boog
En zelfs ..

Mijn verlangen stop deze in stapels van rotsen
Mijn liefde is begraven in een zee genang
Deze heimwee sparen mijn huis strandzand
Tot .. Steeds weer ..

Mijn verlangen naar dit onderdeel als de snaren van het gebed
Ik zong dit gedicht in een ballad hart verlangt
Mijn vooroordeel maken dit verlangen naar complementaire verlaten

Bungaku dat is gegaan ..
Je bent gegroeid in de tuin harten
Mu nog geurige geur
En wafted nu
De vraag is hier niet uitgeput

Maar tot wanneer dit gebeurt
Tot wanneer ik mis je
Tot wanneer denkt u het te houden frisse geur
En niet verwelken in mijn hart .. Hier ..

Als er een gat in de dimensie van de ruimte longs relungku
Alleen dan weet je wie
Als je tijd hebt in mijn verlangen
Alleen dan weet je wie
Als er brokken van verlangen in mijn borst
Alleen dan weet je wie

Als er één liefde in het diepst van mijn ziel
Alleen dan weet je wie
Als er een mis in de bevroren stapel heningku
Alleen dan weet je wie
En als het inderdaad de wereld erkennen mijn bestaan
Woordspeling, alleen jij weet wie

‘S nachts dit koud en eenzaam
Ikzelf nadenkend met verlangen
Zittend onder een boom rambutan
Het wachten op de avond wind bracht een antwoord rindumu.

Vanavond verdriet zonder kleur
Black zonder Starlight
Eenzaam zonder rijm stil
Vanavond was zo stil.

Zonder warm en zonder Hadirmu
Ik word leeg
In de avond de wind neem me naar de plaats waar je was gebleven
Ja, nu ik sta met de donkere recht in je grafheuvel.

Hier ben ik nu
In plaats van je wordt gegooid
Ik heb je echt mis, o liefde
Hij wilde proeven deze trieste kumenangis stukken en brokken
Dus ik kan stoppen met huilen
Dus ik kan stoppen met jammeren.

https://qncjellygamatasliterbaik.wordpress.com/

Tinggalkan Balasan

