Tak Berkategori

Dongeng snow white and the huntsman dalam bahasa Albania

Dongeng snow white and the huntsman dalam bahasa Albania

Njëherë e një kohë ka jetuar një princeshë të bukur me lëkurë të drejtë dhe sy blu. Ajo ishte aq e drejtë që ajo u emërua Snow White. Nëna e saj vdiq kur Snow White ishte një fëmijë dhe babai i saj u martua përsëri. Kjo mbretëresha ishte shumë e bukur, por ajo ishte edhe shumë i egër.

Të pabesët njerka donte të jetë zonja më e bukur në mbretërinë dhe ajo shpesh do të kërkojë pasqyrë e saj magjike, “Mirror! Pasqyre ne mur! Kush është më e bukura e të gjithë atyre? “Dhe pasqyrë magjike do të thonë:” Ti je, o mbret! “Por një ditë, pasqyra u përgjigj:” Snow White është më e bukura e të gjithë atyre! “I pabesi mbretëresha ishte shumë i zemëruar dhe xheloz për Borëbardhën. Ajo urdhëroi gjahtar e saj për të marrë Snow White në pyll dhe vrasin atë. “Unë dua që ju të sjellë përsëri zemrën e saj,” urdhëroi ajo. Por kur gjuetar arritur pyll me Borëbardhën, ai mori mëshirë për të dhe të vendosur e saj të lirë. Ai vrau një dre dhe mori zemrën e saj për mbretëreshën lig dhe i tha se kishte vrarë Snow White. Snow White humbur në pyll gjithë natën, duke qarë.

Kur ajo ishte ditës, ajo erdhi në një vilë të vogël dhe hyri brenda. Nuk ishte askush atje, por ajo gjeti shtatë pllaka në tryezë dhe shtatë shtretër të vogël në dhomën e gjumit. Ajo gatuar një vakt të mrekullueshme dhe të pastruar shtëpinë dhe të lodhur, në fund të fjetur në një nga shtretër të vogël. Në natën, të shtatë dwarfs që jetonin në vilë u kthye në shtëpi dhe gjeti Snow White fjetur. Kur ajo u zgjua dhe u tha atyre historinë e saj, të shtatë dwarfs i kërkoi asaj që të qëndrojë me ta. Kur dwarfs ishin larg, Snow White do të bëjnë ushqimet e shijshme për ta. Të dwarfs e donte atë dhe të kujdesej për të. Çdo mëngjes, kur u largua nga shtëpia, ata e udhëzuar atë kurrë nuk për të hapur derën për të huajt.

Ndërkohë, në pallat, i pabesi mbretëresha e pyeti, “Mirror! Mirror nga ana Kush është më e bukura prej tyre.

Pasqyra përgjigj: White është më e bukura e të gjithë atyre! Ajo jeton me shtatë dwarfs në pyll! “I pabesi Njerka ishte i zemëruar. Ajo ishte në të vërtetë një magjistare e dinte se si për të bërë potions magjike. Ajo tani ka bërë një ilaç helmues dhe të zhytur një mollë të kuqe me shkëlqim në të. Pastaj ajo maskuar veten si një grua e vjetër fshatare dhe shkoi në pyll me mollë. Ajo trokiti në derë vilë dhe i tha: “Fëmija Pretty pak! Më lejo të hyj brenda! Shikoni se çfarë kam për ju! “White tha:” Më vjen shumë keq, zonjë e vjetër, unë nuk mund të ju lejojnë në! Të shtatë dwarfs kanë thënë që të mos folur për të huajt! “Por pastaj, Snow White pa mollë me shkëlqim të kuqe, dhe hapi derën. I pabesi magjistare ofroi asaj mollë dhe kur ajo mori një pickim të varfër Snow White ra në një gjumë të thellë. I pabesi njerka u kthye në pallat dhe i kërkoi pasqyrë, “Mirror! Pasqyre ne mur! Kush është më e bukura e të gjithë atyre? “Pasqyra i tha:” Ti je, o mbret! “, Dhe ajo ishte shumë e lumtur.

Kur të shtatë dwarfs u kthye në shtëpi për të gjetur Snow White shtrirë në dysheme, ata ishin shumë të mërzitur. Të klithën gjithë natën dhe pastaj të ndërtuar një arkivol qelqi për Borëbardhën. Ata mbahen arkivolin në frontin e vilë. Një ditë, Princi Nurshëm do kaluara vilë dhe ai pa Snow White shtrirë në arkivol. Ai tha se për dwarfs, “Im! My! Ajo eshte kaq e bukur! Unë do të doja të puth e saj! “Dhe ai e bëri. Menjëherë, Snow White hapi sytë. Ajo ishte gjallë përsëri! Princi dhe shtatë dwarfs ishin shumë të lumtur. Prince Charming martuar Snow White dhe e çuan në pallatin e tij dhe jetoi në lumturi pas.

Artikel ini Aku persembahkan untuk ;

https://qncjellygamatasliterbaik.wordpress.com/

Tinggalkan Balasan

